Podrška korisnicima

Popravak

Ako se ikada dogodi da vaš Zippo proizvod treba popravak, donesite ga u Zippo/Case muzej u Bradfordu, Pennsylvania i gledajte kako naši tehničari iz centra za popravke popravljaju vaš Zippo proizvod. Gledanje je moguće od ponedeljka do petka od 9:00 to 3:30 h. Naravno, ako niste u prilici putovati do Zippo/Case muzeja, uvijek nam možete poslati svoj Zippo upaljač na popravak. Slijedite upute za popravku za vaš proizvod ispod, prije nego što nam pošaljete proizvod na popravku.

Ako imate pitanja vezano za popravku Zippo proizvoda, posjetite Često postavljana pitanja ili nas kontaktirajte.

Briga za Vaš vjetrootporni upaljač

Radi ili ćemo ga beznaplatno popraviti.™

Mi nismo dali jednostavno obećanje. Mi znamo da iza svakog Zippo proizvoda koji je poslan na popravak stoji vlasnik koji se oslanja na naše obećanje da će svoj upaljač dobiti natrag u punoj radnoj kondiciji. Bez obzira da li nakon 5 godina, 25 godina ili 50 godina starosti naš proizvod če Vas služiti kao sigurni izvor plamena u godinama koje dolaze. Mi to garantiramo.

Pažnja: molimo ne popravljate sami jer bi mogli oštetiti upaljač prije samog popravka.

Vaš upaljač će biti beznaplatno popravljen i biti Vam vraćen u prvoklasnoj radnoj kondiciji u roku od narednih 4-5 tjedana.

Kliknite ovdje za kupovinu kremena, fitilja i Zippo Premium benzina za upaljače kako bi postigli da Vaš Zippo vjetrootporni upaljač normalno i efikasno radi.

Pratite ove jednostavne korake za slanje Vašeg proizvoda na popravak:

KORAK #1
  • Pripremite Vaš upaljač za transport. Izvadite unutrašnji dio upaljača
  • Ostavite uložak na nedohvatnom prostoru za djecu i dozvolite da sav benzin ispari
  • Vratite uložak u tijelo upaljača
KORAK #2
  • Zapakirajte Vaš upaljač u sigurnosnu transportnu omotnicu ili odgovarajuće pakiranje pogodno za transport u skladu sa standardima registriranih prijevoznika. (nacionalna pošta, kurirske službe ili drugi registrirani lokalni i međunarodni prijevoznici).
  • Kliknite ovdje za prilagođeni obrazac slanja koji trebate poslati zajedno sa svojim upaljačem. Uz Vaš upaljač mora biti pismo ili obrazac s Vašim imenom, adresom, brojem fiksnog i mobilnog telefona, kao i e-mail adresom zbog buduće komunikacije vezane za zaprimanje i vraćenje popravljenog proizvoda koji ste nam ga poslali.
  • U Vašem pismu – obrascu svakako napišite specifični opis Vašeg upaljača:design/logotip/inicijale  (ako postoji), boju te kodove datuma proizvodnje napisane na dnu tijela Vašeg upaljač.
KORAK #3
  • Kupci iz Republike Hrvatske
    Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom i registriranom pošiljkom na adresu:
    Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Kupci iz regije: Republike Bosne i Hercegovine,Republike Crne Gore, Republike Albanije, Republike Kosovo i Republike Makedonije
    Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom pošiljkom ili registriranom poštom na adresu:
    Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Čuvajte svoju potvrdu slanja Vašeg upaljača nama na popravak.
  • Molimo da koristite isključivo registriranu poštu i registrirane prijevoznike.

Briga za Vaš višenamjenski upaljač

Zippo višenamjenski Zippo upaljač ima garanciju tri godine od dana kupnje uz predočenje dokaza o kupnji. Molimo stavite u pošiljku protuvrijednost od 5 EUR za troškove povratka i manipulativne troškove za svaki poslani Zippo višenamjenski upaljač.

Kada primimo Vaš Zippo višenamjenski upaljač on će biti promptno popravljen ili zamijenjen.

Kliknite ovdje za kupnju Zippo Premum plina kako bi postigli maksimalno efikasni učinak Vašeg upaljača.

Popravak višenamjenskog upaljača:

KORAK #1
  • Pripremite Vaš višenamjenski upaljač za transport. Iziđite na otvoren prostor i ispustite plin iz Vašeg upaljača slijedeći upute za korištenje koje ste dobili kod kupnje upaljača u originalnom pakovanju. Ukoliko ste ih izgubili molimo kliknite ovdje za uputstva.
KORAK #2
  • Zapakirajte Vaš upaljač u sigurnosnu transportnu omotnicu ili odgovarajuće pakovanje pogodno za transport u skladu sa standardima registriranih prijevoznika. (nacionalna pošta, kurirske službe ili drugi registrirani lokalni i međunarodni prijevoznici.). Kliknite ovdje za prilagođeni obrazac slanja koji trebate poslati zajedno sa svojim upaljačem.
  • Uz Vaš upaljač mora biti pismo ili obrazac s Vašim imenom, adresom, brojem fiksnog i mobilnog telefona, kao i e-mail adresom zbog buduće komunikacije vezane za zaprimanje i vraćanje popravljenog proizvoda koji ste nam ga poslali.
  • U Vaše pismu stavite dokaz kupnje – račun Vašeg prodavača.
KORAK #3
  • Kupci iz Republike Hrvatske
  • Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom i registriranom pošiljkom na adresu: Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Kupci iz regije: Republike Bosne i Hercegovine, Republike Crne Gore, Republike Albanije, Republike Kosovo i Republike Makedonije
  • Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom pošiljkom ili registriranom poštom na adresu: Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Čuvajte svoju potvrdu slanja Vašeg upaljača nama na popravak. Molimo da koristite isključivo registriranu poštu i registrirane prijevoznike.

Namjenski upaljač

Zippo namjenski upaljač ima garanciju tri godine od dana kupnje uz predočenje dokaza o kupnji. Molimo stavite u pošiljku protuvrijednost od 5 EUR za troškove povratka i manipulativne troškove za svaki poslani Zippo namjenski upaljač.

Kada primimo Vaš Zippo namjenski upaljač on će biti promptno popravljen ili zamijenjen.

Kliknite ovdje za kupnju Zippo Premum plina kako bi postigli maksimalni efikasni učinak Vašeg upaljača.

Popravak namjenskog upaljača:

KORAK #1
  • Pripremite Vaš namjenski upaljač za transport. Iziđite na otvoren prostor i ispustite plin iz Vašeg upaljača slijedeći upute za korištenje koje ste dobili kod kupnje upaljača u originalnom pakovanju.. Ukoliko ste ih izgubili molimo kliknite ovdje za uputstva.
KORAK #2
  • Zapakirajte Vaš upaljač u sigurnosnu transportnu omotnicu ili odgovarajuće pakovanje pogodno za transport u skladu sa standardima registriranih prijevoznika. (nacionalna pošta, kurirske službe ili drugi registrirani lokalni i međunarodni prijevoznici.). Kliknite ovdje za prilagođeni obrazac slanja koji trebate poslati zajedno sa svojim upaljačem.
  • Uz Vaš upaljač mora biti pismo ili obrazac s Vašim imenom, adresom, brojem fiksnog i mobilnog telefona, kao i e-mail adresom zbog buduće komunikacije vezane za zaprimanje i vraćanje popravljenog proizvoda koji ste nam poslali.
  • U Vaše pismu stavite dokaz kupnje – račun Vašeg prodavača.
KORAK #3
  • Kupci iz Republike Hrvatske
  • Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom i registriranom pošiljkom na adresu: Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Kupci iz regije: Republike Bosne i Hercegovine,Republike Crne Gore, Republike Albanije, Republike Kosovo i Republike Makedonije
    Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom pošiljkom ili registriranom poštom na adresu:
    Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Čuvajte svoju potvrdu slanja Vašeg upaljača nama na popravak.Molimo da koristite isključivo registriranu poštu i registrirane prijevoznike.

Briga za Vaš višenamjenski upaljač za kampiranje (OUL®)

Zippo višenamjenski Zippo upaljač (OUL®) ima garanciju tri godine od dana kupnje uz predočenje dokaza o kupnji. Molimo stavite u pošiljku protuvrijednost od 5 EUR za troškove povratka i manipulativne troškove za svaki poslani Zippo višenamjenski upaljač.

Kada primimo Vaš Zippo višenamjenski upaljač on će biti promptno popravljen ili zamijenjen.

Kliknite ovdje da kupite Zippo Premum plin kako bi postigli maksimalni efikasni učinak Vašeg upaljača.

Popravak višenamjenskog upaljača za kampiranje(OUL®):

KORAK #1
  • Pripremite Vaš višenamjenski upaljač za transport.
  • Iziđite na otvoren prostor i ispustite plin iz Vašeg upaljača slijedeći upute za korištenje koje ste dobili kod kupnje upaljača u originalnom pakovanju. Ukoliko ste ih izgubili molimo kliknite ovdje za uputstva.
KORAK #2
  • Zapakirajte Vaš upaljač u sigurnosnu transportnu omotnicu ili odgovarajuće pakovanje pogodno za transport u skladu sa standardima registriranih prijevoznika. (nacionalna pošta, kurirske službe ili drugi registrirani lokalni i međunarodni prijevoznici) .
  • Kliknite ovdje za prilagođeni obrazac slanja koji trebate poslati zajedno sa svojim upaljačem.Uz Vaš upaljač mora biti pismo ili obrazac s Vašim imenom, adresom, brojem fiksnog i mobilnog telefona, kao i e-mail adresom zbog buduće komunikacije vezane za zaprimanje i vraćanje popravljenog proizvoda koji ste nam ga poslali.
  • U Vaše pismu stavite dokaz kupnje – račun Vašeg prodavača.
KORAK #3
  • Kupci iz Republike Hrvatske
  • Čuvajte svoju potvrdu slanja Vašeg upaljača nama na popravak. Molimo da koristite isključivo registriranu poštu i registrirane prijevoznike. Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Kupci iz regije: Republike Bosne i Hercegovine,Republike Crne Gore, Republike Albanije, Republike Kosovo i Republike Makedonije
    Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom pošiljkom ili registriranom poštom na adresu: :
    Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Čuvajte svoju potvrdu slanja Vašeg upaljača nama na popravak.Molimo da koristite isključivo registriranu poštu i registrirane prijevoznike.

Briga za Vaš Zippo grijač za ruke

Zippo Grijač za ruke ima garanciju 1 godinu od dana kupnje uz predočenje dokaza o kupnji. Gorionik Zippo grijača za ruke mora biti sa vremena na vrijeme zamijenjen i nije uključen i NIJE pod ovom garancijom. Molimo stavite u pošiljku protuvrijednost od 5 EUR za troškove povratka i manipulativne troškove.

Kada primimo Vaš grijač za ruke on će biti promptno popravljen ili zamijenjen.

KLiknite ovdje da kupite zamjenski gorionik i Zippo Premum benzin .

Popravak Zippo grijača za ruke:

KORAK #2
  • Pripremite Vaš grijač za ruke za transport tako da dozvolite benzinu da ispari.
KORAK #2
  • Zapakirajte Vaš grijač u sigurnosnu transportnu omotnicu ili odgovarajuće pakovanje pogodno za transport u skladu sa standardima registriranih prijevoznika. (nacionalna pošta, kurirske službe ili drugi registrirani lokalni i međunarodni prijevoznici).
  • Kliknite ovdje za prilagođeni obrazac slanja koji trebate poslati zajedno sa svojim grijačem.
  • Uz Vaš grijač mora biti pismo ili obrazac sa Vašim imenom, adresom, brojem fiksnog i mobilnog telefona, kao i e-mail adresom zbog buduće komunikacije vezane za zaprimanje i vraćenje popravljenog proizvoda koji ste nam ga poslali.
  • U Vaše pismu stavite dokaz kupnje – račun Vašeg prodavača.
KORAK #3
  • Kupci iz Republike Hrvatske
  • Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom i registriranom pošiljkom na adresu: Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Kupci iz regije:Republike Bosne i Hercegovine,Republike Crne Gore, Republike Albanije, Republike Kosovo i Republike Makedonije
    Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom pošiljkom ili registriranom poštom na adresu:
    Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Čuvajte svoju potvrdu slanja Vašeg upaljača nama na popravak. Molimo da koristite isključivo registriranu poštu i registrirane prijevoznike.

Briga za Vaš Zippo set za paljenje vatre

Zippo set za paljenje vatre ima garanciju 1 godinu od dana kupnje uz predočenje dokaza o kupnji. Fitilj se mora redovito mjenjati i ne podlježe jamstvu.

Kada primimo Vaš set za paljenje vatre biti će promptno popravljen ili zamijenjen.

Kliknite ovdje za kupnju fitilja i štapića kako bi Vaš set za paljenje vatre radio efikasno.

Popravak vašeg Zippo seta za paljenje vatre:

KORAK #1
  • Zapakirajte Vaš set za paljenje vatre u sigurnosnu transportnu omotnicu ili odgovarajuće pakovanje pogodno za transport u skladu sa standardima registriranih prijevoznika. (nacionalna pošta, kurirske službe ili drugi registrirani lokalni i međunarodni prijevoznici).
  • Kliknite ovdje za prilagođeni obrazac slanja koji trebate poslati zajedno sa svojim setom za paljenje vatre.
  • U Vaše pismu stavite dokaz kupnje – račun Vašeg prodavača.
KORAK #2
  • Kupci iz Republike Hrvatske:
    Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom i registriranom pošiljkom na adresu:
    Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Kupci iz regije: Republike Bosne i Hercegovine,Republike  Crne Gore, Republike Albanije, Republike Kosovo  i Republike Makedonije
  • Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom pošiljkom ili registriranom poštom na adresu: Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA

Satovi

Zippo satovi imaju jamstvo popravka za sve rezervne dijelove, materijale i proizvodne procese u roku od dvije godine od dana kupnje uz predočenje dokaza o kupnji. Naše jamstvo pokriva kučište, metalni remen, satni mehanizam i kazaljke. navedeni dijelovi će biti popravljeni ili će sat biti zamijenjen istim ili sličnim proizvodom prema našoj diskrecionoj odluci beznaplatno za bilo kakve moguće troškove popravka.

Ovo jamstvo se ne odnosi na bateriju, staklo, nemetalne remene ili pomoćne lančiće uključivo oštećenja koja se mogu dogoditi na metalnim dijelovima i ona oštećenja koja se mogu dogoditi zbog neopreznog i nepravilnog korištenja. Oštećenja zbog utjecaja vode ukoliko sat nije označen kao ‘’otporan na vodu’’ nisu pokrivena jamstvom.

Ovo jamstvo Vam daje točno određena prava koja su navedena u lokalnoj garanciji koju ste dobili prilikom kupnje Vašeg sata u originalnom pakovanju, tako da primljena jamstva prilikom kupnje sata imaju prvenstvo po pitanju lokalnog servisa koji lokalno održava Zippe satove i koji ima ugovorni odnos sa lokalnim distributerom. Jamstvo primljeno uz kupnju dodatno ubrzava i omogućava svako pravo popravka po kojem je kupac bilo kojeg Zippo sata dodatno zaštićem po ovom javnom i uručenom jamstvu prilikom kupnje.

Popravak Zippo satova:

KORAK #1
  • Zapakirajte Vaš Zippo sat u sigurnosnu transportnu omotnicu ili odgovarajuće pakovanje pogodno za transport u skladu sa standardima registriranih prijevoznika. (nacionalna pošta, kurirske službe ili drugi registrirani lokalni i međunarodni prijevoznici.).Kliknite ovdje za prilagođeni obrazac slanja koji trebate poslati zajedno sa svojim satom. Uz Vaš sat mora biti pismo ili obrazac sa Vašim imenom, adresom, brojem fiksnog i mobilnog telefona, kao i e-mail adresom zbog buduće komunikacije vezane za zaprimanje i vraćenje popravljenog proizvoda koji ste nam ga poslali.
  • U Vaše pismu stavite dokaz kupnje – račun Vašeg prodavača.
KORAK #2
  • Kupci iz Republike Hrvatske:
    Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom i registriranom pošiljkom na adresu:
    Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Kupci iz regije: Republike Bosne i Hercegovine,Republike  Crne Gore, Republike Albanije, Republike Kosovo  i Republike Makedonije
  • Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom pošiljkom ili registriranom poštom na adresu: Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Čuvajte svoju potvrdu slanja Vašeg sata nama na popravak. Molimo da koristite isključivo registriranu poštu i registrirane prijevoznike.

Olovke

Zippo pisači pribor ima garanciju popravka za sve rezervne dijelove, materijale i proizvodne procese u roku od dvije godine od dana kupnje uz predočenje dokaza o kupnji. Naša garancija se ne odnosi na završnu obradu, tintu u ulošcima ili oštećenja koja se mogu dogoditi zbog neopreznog i nepravilnog korištenja. Vaša penkala će biti popravljena ili zamjenjena istim ili sličnim proizvodom asortimana pisačeg pribora prema našoj diskrecionoj odluci beznaplatno za bilo kakve moguće troškove popravka.

Za jamstvene informacije obratite se Vašem prodavaču. Ovo jamstvo daje vam točno određena prava koje se pokreću paralelno, ali ne utječu na vaša zakonska prava.

Kada primimo Vaš Zippo pisači pribor on će biti promptno popravljen ili zamijenjen.

Popravak Zippo olovaka:

KORAK #1
  • Zapakirajte Vaš Zippo pisači pribor u sigurnosnu transportnu omotnicu ili odgovarajuće pakovanje pogodno za transport u skladu sa standardima registriranih prijevoznika. (nacionalna pošta, kurirske službe ili drugi registrirani lokalni i međunarodni prijevoznici.).Kliknite ovdje za prilagođeni obrazac slanja koji trebate poslati zajedno sa svojim pisaćim priborom.
  • Uz Vaš pisaći pribor mora biti pismo ili obrazac sa Vašim imenom, adresom, brojem fiksnog i mobilnog telefona, kao i e-mail adresom zbog buduće komunikacije vezane za zaprimanje i vraćenje popravljenog proizvoda koji ste nam ga poslali.
  • U Vaše pismo stavite dokaz kupnje – račun Vašeg prodavača.
KORAK #2
  • Kupci iz Republike Hrvatske
  • Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom i registriranom pošiljkom na adresu: Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Kupci iz regije: Republike Bosne i Hercegovine,Republike Crne Gore, Republike Albanije, Republike Kosovo i Republike Makedonije
    Pošaljite Vašu pošiljku preporučenom pošiljkom ili registriranom poštom na adresu:
    Satelit-tbm doo
    Odranska 1-A
    HR-10000 Zagreb
    CROATIA
  • Čuvajte svoju potvrdu slanja Vašeg pisačeg pribora nama na popravak. Molimo da koristite isključivo registriranu poštu i registrirane prijevoznike.