Podrška korisnicima

Pravne napomene

Zippo Manufacturing Company – uvjeti za prodaju na WEB-u:


Zippo Manufacturing Company (ZMC) redovito nadzire internet prodaje koje se odnose na prodaju Zippo proizvoda i ima zakonske ovlasti da zaustavi prodaju određenih proizvoda unutar SAD-a i nekoliko drugih zemalja pod bilo koji od sljedeća tri uvjeta:

1.Prodaja krivotvorenih proizvoda ili prodaja proizvode koji nisu podrijetlom iz ZMC pod nazivom "Zippo" ili nekim drugim od zaštitnih znakova drže ZMC, i/ili koriste imena ili oznake koje su zbunjujuće i slične ZMC;

2. Prodaja upaljača od trećeg proizvođača koji su registriranog oblika Zippo upaljača otpornog na vjetar, ili

3.Prodaja Zippo upaljača koji su dekorirni bez pisane suglasnosti ZMC;

Svaki od navedenih akcija prodavatelja za komercijalne svrhe predstavlja kršenja zaštitnih znakova prema američkom zakonu i zakonima u mnogim zemljama, a može dovesti do akcija koje se poduzimaju u obranu svojih zakonskih prava od strane ZMC.

Svaka od navedenih povreda vjerojatno će izazvati potrošače da se prevareni u uvjerenju da su takvi proizvodi ovlašteni, odobreni ili na neki drugi način povezani s Zippo Manufacturing Company. Kao i mnogi kupci Zippo proizvoda su kolekcionari. ZMC također mora provoditi i štititi svoja prava prema zakonima o zaštitnim znakovima u zaštiti tih potrošača / kolekcionara koji imaju legitiman interes da proizvodi koji su kupljeni su pravi Zippo proizvodi, isto kao i oblik te završna obrada. .

Daljnja objašnjenje svakog od triju navedenih razloga za pravne akcije su navedeni u nastavku.


I.TVRTKA I NJEZINA PRAVA NA ZAŠTITNI ZNAK


Zippo Manufacturing Company, proizvođač poznatih svjetskih upaljača koji se prodaju pod zaštićenom markom ZIPPO, ima brojne registracije za trgovačku marku ZIPPO.

ZMC također ima registrirani oblik svoga upaljača otpornog na vjetar sa karakterističnim oblicima u unutrašnjem i vanjskom dijelukoja koristi i kao kao zaštitni znak, te je dobio zaštitu vlasništva tih specifičnih oblika u SAD-u i mnogim drugim zemljama.

ZMC je osnovan u SAD-u 1932, a koristio je zaštitni znak ZIPPO neprekidno od tog datuma. ZMC je aktivno je prodavao Zippo upaljače i druge tom markom zaštićene proizvode u SAD-u i više od 160 zemalja u svijetu dugi niz godina, te nastavlja prodaju tih proizvoda u SAD-u i diljem svijeta.Zippo upaljač otporan na vjetar je opisan kao dizajnerska ikona dvadesetog stoljeća, a ZIPPO se smatra jednim od najvećih svjetskih poznatih trgovačkih marki.


II.LEGALNO PRAVO ZA ZABRANU PRODAJE


1. Prodaja krivotvorenih proizvoda je nelegalno korištenje ZIPPO zaštitnih znakova i autorskih prava.

Trgovačke marke koriste se za identifikaciju roba i usluga kako bi se one razlikovale od drugih. ZIPPO trgovačka marka uključuje razne izvedbe, formate i oznake kao što je na oblik Zippo upaljač otporan na vjetar i logotip Zippo plamena, a koji se koristi kao zaštitni znak za identifikaciju upaljača i druge robe sa podrijetlom iz ZMC. Uporaba trgovačke marke, bez odobrenja, što je znatno identičan trgovačkoj marki valjano registriranoj u odnosu na takve robe, ili koje se ne mogu razlikovati u svojim bitnim aspektima od takve registrirane trgovačke marke za identifikaciju proizvoda ne potječu iz ZMC, je krivotvorenje . Krivotvorenje je ozbiljna povreda prava i zaštitnih znakova i kao takve također podliježu kaznenim sankcijama.

Povezivanje sa bilo koje Zippo web stranice, ili korištenje bilo koje fotografije, zaštitnog znaka, dizajna ili tekstova na njima sadržane, bez izričitog pismenog dopuštenja ZMC, također je kršenje autorskih prava i ZMC vlasništva na zaštitni znak prava.

"Riječ spam" je još jedan primjer zloporabe znakova. Riječ spam je optimizacija za tražilice tehnika koja koristi, što je često meta oznaka, znakovlja ili trgovačke marke nekog drugog proizvoda u nastojanju da odvraća kupce na vlastitu ponudu proizvoda i povreda je prava vlasnika zaštitnog znaka.

2. Prodaja drugih marki upaljača koji imaju oblik Zippo upaljača otpornog na vjetar

Kao što je već spomenuto, ZMC ima registraciju trgovačke marke u SAD-u i mnogim drugim zemljama koji štiti vrlo prepoznatljiv oblik njegovog posebnog upaljača otpornog na vjetar sa svojim karakterističnim oblikom ("Shape Mark"). Ostali proizvodi, ne nužno samo upaljači koji imaju taj oblik, krivotvore Zippo Shape Mark. Zaštita Shape mark-a nije ograničena na bilo koju određenu veličinu.

ZMC će poduzeti legalne akcije protiv proizvoda koje imaju značajno identičan onom zaštićen s oblikom Shape Marka, uključujući karakteristične dijelove registriranog Zippo proizvoda.

3.Neaurtorizirana preinaka, dekoracija, graviranje Zippo upaljača i prodajua Zippo upaljača koji su gravirani, ukrašen ili na neki drugi način prepravljani bez pristanka ZMC, krše pravo na zaštitni znak.

Naime, mijenjanje, dekoracija, graviranje i prodaja Zippo upaljače, koristeći slike i crteže koji nisu odobreni od strane ZMC, izravno krši Zippo prava na zaštitni znak. Nadalje, korištenje imena Zippo za slavni registrirani Zippo upaljača u obliku aukcija i oglasa na web stranicama, uključujući i one na eBay-u, bez ZMC pristanka, također su prekršaji. Takvi prekršaji će vjerojatno izazvati potrošače da su prevareni u uvjerenju da su ti proizvodi ponuđeni ovlašteno, odobreni, ili na neki drugi način povezani su ZMC. Pod gore navedenim uvjetima oni to nisu.Neovlaštena izmjena ili ukrašavanje Zippo upaljač otpornog na vjetar ima za posljedicu da se ne tretira kao pravi i originalan proizvod.

U dodatku i osim navedenog, ukrašavanje Zippo upaljača sa slikama i dizajnom koji nisu odobreni od strane ZMC će najvjerojatnije zatamniti ugled Zippo trgovačke marke koji je već 80 godina simbol za Američku ikonu. Zippo brand je povezana sa slikama i dekoracijama koje ZMC odabire i njima prilagođava po vlastitom nahođenju. ZMC duguje svojim kupcima i mnogim kolekcionarima svojih Zippo upaljača otpornih na vjetar osiguranje integriteta i autentičnosti dizajna i dekoracije na na Zippo upaljačima otpornih na vjetar.

Za bilo koji od gore navedenih razloga, ZMC će zahtijevati da komercijalni prodavatelj takvih proizvoda prestaju & prestane sve takve aktivnosti i to bez ikakvog daljnjeg odlaganja. Ako prodavatelj tako ne postupi, ZMC će poduzeti sve primjerene pravne akcije u cilju zaštite svojih zakonskih prava.

© 2011 Zippo Manufacturing Company privatnost