FOUNDER’S DAY 2022.
3. LIPNJA 2022.
Day(s)
:
Hour(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
Founder’s Day Collectible 2022.
George G. Blaisdell dizajnirao je svoje upaljače tako da budu lijepi i pouzdani, a prva dekorativna tehnika razvijena je ubrzo nakon osnutka Zippa 1932. godine.
Ovaj trio škotskih terijera bio je među prvim umjetničkim dizajnom koji se ikada pojavio na Zippo upaljačima. Razvijena ubrzo nakon osnutka Zippa 1932. godine, metoda Etch Paint mogla je reproducirati jednostavne i zamršene slike s više boja i brzo uspostaviti Zippovu trajnu tradiciju originalnih umjetničkih djela i prilagođenih dizajna. Etch Paint je s vremenom evoluirao u isprobani proces slike u boji koji danas koristimo.
Koristeći kombinaciju naših procesa Luste i Color Image, ovaj ekskluzivni kolekcionarski upaljač za Dan osnivača ima kultni Scottie dizajn pored našeg logotipa 90. obljetnice na modelu replike od brušenog kroma iz 1935. godine. Poklopac obilježava 5. lipnja kao Dan osnivača, a poleđina upaljača ističe povijest i principe osnivanja Zippa. Svaki upaljač je uzastopno numeriran i ima prigodni donji žig.
Nije dostupno za kupnju do 3. lipnja 2022.

Zippo povijest
– OBITELJ-
1932
George G. Blaisdell osnovao je tvrtku Zippo Manufacturing Company 1932. godine. Gospodin Blaisdell prvi je upaljač otporan na vjetar kreirao 1933. godine a danas su njegov unuk i praunuk aktivni vlasnici poduzeća.
– FILM –
1942
Zippo se prvi put pojavljuje u velikom filmu s kultnim upaljačem otpornim na vjetar; do 2020. Zippo je ostvario više od 2000 filmskih nastupa.
– MUZIKA-
1960
Posjetioci koncerata počinju mahati vjetrootpornim upaljačem tražeći biseve od umjetnika, za koje se priča da su započeli u Woodstocku [1969].
– KOLEKCIONARSKI UPALJAČI –
1992
Zippo prvi put lansira kolekcionarski upaljač godine. Od tada, Zippo je proizveo niz različitih kolekcionarskih upaljača.
– PROŠIRENJE PROIZVODA –
2000
Zippo proširuje ponudu proizvoda upaljačem s fleksibilnim vratom. U posljednjih 20 godina Zippo liniji dodano je pet novih kategorija proizvoda, uključujući: vanjsku odjeću, kožnu galanteriju i naočale.
– ZAŠTITINI ZNAKOVI-
2002
Zippo dobiva svoj prvi od dva zaštitna znaka zbog svog kultnog dizajna; u 2018. godini zadovoljavajući zvuk Zippo ‘klika’ postao je drugi i jedan od jedinih sedam zaštićenih zvukova na svijetu.
– 500 MILIJUNA-
2012
Zippo proizvodi 500 milijunti vjetrootporni upaljač!
– PRILAGODLJIVOST-
2013
Prvi prilagođeni upaljač stvoren je na Zippo.com. Šest godina kasnije lansirana je kolekcija umetaka za upaljače, uključujući luk za punjenje i butansku baklju, što omogućava obožavateljima da prilagode svoj vlastiti plamen.
– UMJETNOST-
2017
Zippo se udružuje s umjetnikom plamena Stevenom Spazukom kako bi pokrenuo svoju prvu globalnu umjetničku kampanju. Zippo je surađivao s preko 27 licenciranih umjetnika od 1932.
– SOCIJALNA ODGOVORNOST-
2019
Zippo pokreće svoju prvu inicijativu za društvenu odgovornost, Borba protiv vatre vatrom, sadeći drvo na Madagaskaru za svaki prodani upaljač Zippo x WOODCHUCK USA.
– 600 MILIJUNA-
2020
Zippo obilježava proizvodnju svog 600-milijuntog upaljača dizajnom s limitiranom količinom
Sami 600-milijunti upaljač bit će sačuvan i izložen u vlastitom Zippovom muzeju u Bradfordu u državi PA za uživanje svih posjetitelja.